FANDOM

Великий Храп
Bigsleep.png
Бий! Ламай! Розбивай!
Раса Людина
Фракція Пірати
Статус Живий, можна вбити
Локація Примарний Рай
Гра Borderlands 2
DLC Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки

Великий Храп (англ. Big Sleep) – охоронець Гіпноса в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки в Borderlands 2.

ОписРедагувати

Вперше зустрічається в сюжетному завданні Чого ж Я Хочу Більш Усього?, в якому Шукачам потрібно відправитись в локацію Примарний Рай і відшукати Гіпноса та його частину компасу. Великого Храпа разом з Гіпносом необхідно вбити, щоб отримати частину компасу капітана Блейда, котра знаходиться в особистій скрині Гіпноса. В бою представляє собою посилену версію пірата-головоріза. Має збільшений запас здоров'я та, на відміну від своїх колег по зброї, екіпірований щитом.

МісцезнаходженняРедагувати

СтратегіяРедагувати

Гіпнос та його когорта Великий Храп знаходяться в другій половині двоступеневої кімнати. Щоб до них дістатися, персонаж має активувати перемикач для відчинення брами: тут є кілька захисників, що охороняють перемикач. За воротами Великий Храп, як правило, першим вступає в бій, вриваючись в бійку та використовуючи свої спарені якорі, щоб вдарити та підтягнути свою ціль до нього. Він також підтягуватиме ці якорі до себе і використовуватиме їх в якості щита в захисній позі, котра відбиватиме кулі. Гіпнос атакує з середньої дистанції, стріляючи з ружбая, достатньо потужного щоб перекинути його на взнак. Обидва мають значні щити, а отже шокове ушкодження та ефекти стану можуть бути корисними для виснаження заряду їх щитів та перешкоджання їх підзарядці.

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі