FANDOM

В'їдлива Хмара (англ. Cloud Kill) – навичок Майї, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Катаклізм.

«МОЇ ОЧІ-І-І-І-І!!!»

ОписРедагувати

Постріл по ворогу створить корозійну хмару, подібну до такої ж у гранати Димка, за виключенням того, що корозійна хмара спричинить самоушкодження гравця, якщо той стоїть поряд.

ПриміткиРедагувати

  • Час дії хмари - 5 секунд.
  • В будь-який момент часу може бути тільки одна кислотна хмара. Нова хмара може бути створена лише після зникнення першої (тобто - через 5 сек.)
  • Вибухова та стихійна зброя також створює кислотну хмару.
  • Під час використання зброї, чиї снаряди мають ефект ушкодження з затримкою, така як Шип та Спис, В'їдлива Хмара не матиме ефекту доки снаряди не здетонують.
  • Хмара статична. Отже якщо вдале влучання сталося у літаючу ціль, хмара не буде "прикріплена" до неї.
  • Навичок В'їдлива Хмара отримав масивне посилення з виходом оновлення від 29.10.15, який зробив навичок біль потужним для задіяних ігрових платформ. До цього патчу навичок був на ~3900% слабкішим.
  • Може бути складно завершити завдання Гіперіонський Контракт 873 та Містичні Хвороби: Лікарняні Тести через природу навичку В'їдлива Хмара, що генерує корозійні хмари. Особливо, якщо гравці бажають виконати завдання Гіперіонський Контракт 873 з усіма виконаними додатковими цілями. Існує два способи виправити це:
    • Першим рішенням для різанини з використанням Різділблістір є стріляти, а потім відводити бандитів від утвореної хмари так швидко, наскільки це можливо, та поки діє хмара швидко убивати бандитів до розчинення хмари. Ця техніка також може бути використана в завданні Гіперіонський Контракт 873. Оскільки Різділблістір має слабку влучність, то рекомендовані короткі та контрольовані черги в голову противника.
    • Другим рішенням є просто скинути очки навичків та використати одне для вивчення цього навичку після того, як завершено ці два побічних завдання.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі