FANDOM

Біла Халатність
Біла Халатність
Локація Сховище
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 9
Нагорода 483 XP, $124
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Біла Халатність (англ. Do No Harm) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Доктор Зед в локації Сховище. Виконується там же. Можна взяти після завдання План Б.

ОписРедагувати

Зеду потрібно 20 кубиків шибайголовості! ТЕРМІНОВО!

Пацієнту доктора Зеда потрібна операція. Доктор Зед попросив Вас допомогти йому.

ЦіліРедагувати

  • Виконати хірургічну операцію.
  • Взяти уламок ерідія.
  • Віднести уламок ерідія Патріції Танніс, археологу з проблемами у спілкуванні.
  • Поговорити з Танніс.

ПроходженняРедагувати

Поговоріть з Зедом, який попросить Вас провести операцію. Ударьте бандита (за замовчуванням - клавіша "V") і з нього випаде ерідій. Віднесіть його Танніс.

КартаРедагувати

"Ви знайшли уламок ерідія! Можливо він знадобиться Патріції Танніс, археологу з проблемами у спілкуванні."

ВідеоРедагувати

Ґейдж - Біла Халатність03:37

Ґейдж - Біла Халатність

ПриміткиРедагувати

  • Пацієнта можна вдарити перед отриманням місії. Це приведе до зниження його рівня здоров'я, але до конкретного рівня, недостанього для вбивства.
  • Квестова річ - уламок ерідія - "Уламок ерідія, свіжевийнятий з грудей гіперіонського солдата."
  • З пацієнта випаде уламок ерідія, навіть якщо його ушкодити не атакою ближнього бою. Тобто, його можна вбити будь-яким способом - ерідій випаде все одно.
  • Завдання включає інтродукційні сцени Зеда і Патріції. Ролик з Зедом буде програватись кожен раз, як тільки ви перезапускаєте гру. Ролик Танніс буде програватись тільки тоді, коли уламок принесений до неї. Перед цим інші її завдання повинні бути прийняті і виконані.
  • Назва завдання (Do No Harm) - відсилка до клятви Гіпократа, згідно якій лікарі не повинні завдавати шкоди пацієнтам. Це іронічно, так як Доктор Зед не є лікарем, тому він (вірогідно) не давав клятви Гіпократа.

Випадкова вікі