FANDOM

Бухта Джейкобс
Місцевість | Карта

Load screen (8)

Бухта Джейкобс
Моментне переміщення Бухта Джейкобс
Сусідні локації Лікарня «Милосердя», Тикватаун, Мертва Гавань, Лісопильня, Склади
Жителі Зомбі, Стерв'ятники
Гра Borderlands
Доповнення Зомбі-Острів Доктора Неда

Бухта Джейкобс (англ. Jakobs Cove) - основна локація у доповненні The Zombie Island of Dr. Ned. Бухта Джейкобс - маленьке містечко у центрі локації. На дошці об'яв містечка можна отримати більшість завдань.

ОписРедагувати

Корпорація Джейкобс створила місто у якості поселення для робочих з Лісопильні та Складів. Для своєї зброї корпорація потребувала якісної деревини, яку складно знайти у пустельних регіонах Пандори.

Пізніше, коли виробництво розширилося, була побудована Лікарня «Милосердя» для обслуговування робочого персоналу.

Цікаві місцяРедагувати

Вітряний млинРедагувати

Млин розташований коло точки входу на локацію. Двері млину можна відчинити лише по сюжету і не зразу.

Містечко "Бухта Джейкобс"Редагувати

Власне місто корпорації Джейкобс. Тут можна знайти Торгівельні автомати та дошку об'яв. Після завдання Зомбіленд! Ласкаво Просимо! містечко захищене турелями.

Лікарня доктора НедаРедагувати

Невелика лікарня, віддалена від основного міста. Тут можна побачити вивіску Погано червоніти, а ще більше гнити, що є посиланням на антикомуністичні лозунги Ліпше бути мертвим, аніж червоним. Тут є медичний автомат.

ЖителіРедагувати

ВорогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

Основна стаття: Завдання у Бухті Джейкобс

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Цитати системи сповіщення

ПриміткиРедагувати

  • Хоча в одному завданні Джейкобс попросить відремонтувати їх торгівельний автомат, при повторному заході в гру він може перестати працювати.
  • Тут є всі види торгівельних автоматів.

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Бухта Джейкобс/Галерея

Випадкова вікі