FANDOM

Брік
606247390
Попрацюємо кулачком?
Раса Людина
Фракція Червона Варта (Колишній учасник), Шукачі Хранилища, М'ясники
Статус Живий
Гра Borderlands, Borderlands: The Pre-Sequel!, Borderlands 2
Озвучка Маркус Мелдін

Брік (Brick) - ігровий персонаж класу "Берсерк" в Borderlands і неігровий персонаж в Borderlands 2.

Ігровий процесРедагувати

Брік спеціалізується на рукопашних боях, а зі зброї воліє все, що здатне вибухати, особливо гранати і ракетниці. У разі необхідності він може впадати в сказ і ставати берсерком, що багаторазово збільшує силу його кулаків і робить його дуже стійким до пошкоджень.

Стиль гри Берсерка очевидний - ближній бій і вибухівка. Також персонаж непогано орудує ружбаями. Без зброї Брик орудує арматурою, обмотаною дротом. Режим берсерка говорить сам за себе: персонаж відкидає зброю і починає трощити супротивника голими руками. Перебуваючи в цьому стані, Брік перестає відчувати біль і поступово відновлює здоров'я. Варто звернути увагу на те, що в режимі берсерка ви керуєте окремо правою і лівою рукою персонажа, тобто кнопками прицілу і вогню відповідно.

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Дерево навичків/Брік

Borderlands 2Редагувати

За словами Роланда, Брік деякий час пробув з ним в рядах Червоної Варти, але потім був вигнаний через те, що по-звірячому вбив Шепа Сандерса (виколов очі і розчавив голову). Він заснував бандитський клан М'ясники і взяв собі прізвисько "Король-М'ясник", а на знак своєї влади забрав собі молот Следжа. Як говорить сам Брік, його клан майже цілком складається з тупих психів і попереджає, що вони все одно будуть атакувати гравця. Після того, як гравець пройде посвячення в М'ясники, Брік попрямує в Сховище. У цей час можна побачити його в бою. Він бореться виключно кулаками в ближньому бою (удари аналогічні деяким атакам голіафів). Після смерті Роланда, Брик на пару з Мордекаєм координують дії гравця і Червоної Варти. Наприкінці гри їх на транспортній баржі збивають і вони падають в киплячу лаву. Однак, після перемоги над фінальним босом, обидва герої все-таки приходять до гравця пошарпаними, але живими.

Цитати (Borderlands 1-2)Редагувати

Основна стаття: Брік/Цитати

Цікаві фактиРедагувати

  • У першій частині Брік носить на шиї лапку цуценяти (у роликах перед початком гри можна побачити Бріка, який грає з цуциком). У другій частині ми дізнаємося, що Гіперіон жорстоко вбив пса (вже іншого) і безжалісний убивця (Брік) через це ридав, як дитина. Так само Брік всерйоз злиться на Гіперіон після смерті Роланда. Це говорить про те, що, незважаючи на холоднокровність і суворість, Бріку не чуже співчуття.
  • Також у другій частині у Бріка на шиї є друга лапка. Вона належить вже другий його собаці на ім'я Дасті.
  • На правому плечі в Borderlands 2 у Бріка величезний шрам від трьох гострих предметів. Невідомо, хто або що їх залишило. Можливо, це була якась особина скаґа.
  • Один з коктейлів Моксі названий на честь Бріка.
  • Рідна планета Бріка згадується в Контракті Аурелії
  • З'являється в третьому епізоді Історії з Прикордоння як найманець, що працює на Веллорі.

Випадкова вікі