FANDOM

Братання
Локація Грот Мисливця
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP, ружбай
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Братання (англ. Palling Around) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Грот Мисливця. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Існує казка про броньованого рукопика і добре озброєного Шукача Хранилища."

Убийте куленепроникного рукопика!

ЦіліРедагувати

ВиконанняРедагувати

Бастіона може бути знайдено на широкому скелястому шельфі в племені інших рукопиків. Один з підходів до області знаходиться зверху. Це тягне за собою подорож через закритий тунель в головній долині Гроту Мисливця і підйом на ліфті до верхнього плато. Інший маршрут полягає в подорожі на аероглісері з відкритого моря, а потім прогулянці пішки вгору по схилу.

Бастіон є, насамперед, нападником, що атакує на відстані, воліючи тримати цю відстань і кидати каміння в своїх ворогів. Хоча, за рідкісних обставин, він інколи стрибає на цілі. Коли ворог підходить занадто близько до нього, Бастіон згорнеться в м'яч, загортаючись в свою жорстку шкіру. Така тактика дає йому невразливість і властивість відбивати кулі.

"Ви значно кращі в полюванні, ніж Хаммерлок при розмові з друзями."

ПриміткиРедагувати

  • Іноді, особливо якщо наблизились від схилу у відкрите море, Бастіон не з'явиться. Його тіло буде присутнє, згорнуте і злегка тремтяче, а ціль завдання залишатиметься "Знайти лігво рукопика". Це відбувається через те, що Бастіон не нападає, доки великі рукопики в області не будуть переможені, а, раптом, вони всі не з'являться. Наближення до району з інших напрямків, таких, як скеля вище, завжди викликатиме появу решти рукопиків і коли їх убивають, завдання прогресуватиме. Якщо не виходить, то збереження і перезавантаження Borderlands 2 оновить район.
  • Активація активного навичка Майї Захоплення розгорне оболонку Бастіона, так що він може бути убитий незалежно від його близькості до гравців і стану місії. Це також корисний спосіб обходити вищезгадану помилку, так як це прибирає необхідність убивати інших рукопиків в районі, в іншому випадку необхідну, щоб змусити його атакувати.

Акстон - Братання (Велике Полювання Сера Хаммерлока)06:22

Акстон - Братання (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі