FANDOM

Коли у гравця повністю закінчується запас здоров'я, він переходить до режиму Боротьби за Життя. На протязі обмеженого часу він має шанс повернутися до життя. Якщо це не відбувається, гравець помирає та відроджується на найближчій активованій станції збереження.

Borderlands

ОписРедагувати

В режимі Боротьби за Життя персонаж не може пересуватись, значно знижується влучність усіх видів зброї, гравець не може прицілитися, відкрити інвентар та кинути гранату, будь який активний на момент "смерті" навичок вимкнеться (крім - Дзьобика). Але гравець все ще може стріляти, змінювати екіповану зброю та атакувати в ближньому бої. Будь-які вороги більше не завдають гравцю пошкодження. По мірі спливання відведеного часу, влучність стрільби знижується ще більше, погіршується видимість, та, в кінці кінців, гравець помирає.

Друге ДиханняРедагувати

Перервати режим Боротьби за Життя можно трьома способами:

  • Убивши будь-якого противника, гравець миттєво відродиться з 25% запасом здоров'я та повним зарядом щита. Ворог може бути вбитий зі зброї гравця, стихійним пошкодженням або гранатою з затримкою, що була кинута гравцем до входження в режим.
  • В кооперативному режимі гравця може відродити товариш по команді. Це займе 5 секунд (таймер Боротьби за Життя в цей час блокується), на протязі яких напарник вимушений знаходитись поряд з поверженим гравцем та піддаватися смертельній небезпеці. У випадку успішного відродження, напарник отримає додатковий досвід.
  • Гравець може достроково перервати режим та відродитися на найближчій активованій станції збереження з повним запасом здоров'я та зарядкою щита. При цьому він заплатить 7% від суми грошей, що є в наявності (якщо у гравця менше 100$ - плата не береться). Всі недобиті гравцем противники (в тому числі і боси) також відновлюють весь запас здоров'я та заряди щитів.

Після отримання Другого Дихання, час, що відведений для гравця на Боротьбу за Життя, скорочується: з кожним наступним отриманням Другого Дихання, часу на Боротьбу за Життя гравець буде мати все менше та менше. Після смерті та відродження на станції збереження, гравець знову буде мати повний запас часу Боротьби за Життя.

Навички персонажів, що впливають на режимРедагувати

  • Неприбацаний Бріка - збільшує кількість здоров'я, яке персонаж отримує при відновленні напарником або Другому Диханні, на 30%, а також тривалість Боротьби за Життя - на 20% за кожне вкладене очко навичка. (максимум - на 150% та 100% відповідно, або 270% та 180% з модифікатором класу).
  • Оживлення Роланда - розгорнута турель може відроджувати гравців, що знаходяться поруч з нею, які увійшли в режим Боротьби за життя. Шанс на відновлення - +14% за кожне вкладене очко навичка (максимум - до 70%).

Borderlands 2

Відмінності від BorderlandsРедагувати

Режим Боротьби за Життя аналогічний до такого ж в першій частині, за виключенням:

  • Гравець під час Боротьби за Життя може пересуватися, хоча і зі значно зниженою швидкістю. Це підвищує шанс отримання Другого Дихання за рахунок можливості вибору більш зручної позиції для стрільби.
  • Після смерті відновлюються не тільки заряд щита та запас здоров'я, але й набої в інвентарі гравця (приблизно, до третини від максимальної кількості). Запас ракет та гранат не відновлюється.

В другій частині гри значно збільшився асортимент навичків персонажів, що розширюють можливості та, навіть, що модифікують режим Боротьби за Життя, а також з'явились зброя та предмети, які впливають на нього.

Предмети, що впливають на режимРедагувати

  • Aequitas - кожен такий щит, який екіпований гравцем та/або союзниками, збільшує максимальну тривалість Боротьби за Життя кожного гравця в команді на 10%.
  • Veritas - кожен такий пістолет, що використовується гравцем та/або союзниками, аналогічно до щита Aequitas збільшує максимальну тривалість Боротьби за Життя кожного гравця в команді на 10%.
  • Статуетка Отто - ця реліквія скорочує максимальну тривалість Боротьби за Життя на 3 секунди.
  • Значок Шерифа - ця реліквія підвищує максимальну тривалість Боротьби за Життя на 15%. Крім того, підвищує максимальну тривалість ще на 15% за кожного союзника з реліквією Значок Помічника Шерифа.
  • Значок Помічника Шерифа - ця реліквія збільшує максимальну тривалість Боротьби за Життя на 10%. Крім того, підвищує максимальну тривалість ще на 10% за кожного союзника з такою ж реліквією.
  • Завзятість и Серце Стародавніх Воїнів - ці реліквії збільшують максимальну тривалість Боротьби за Життя до +33,6% та (або) запас здоров'я після отримання Другого Дихання до +163%, залежно від рівня реліквії.
  • Подих Серафимів - реліквія, якщо вона екіпована, то отримавши Другий Подих, персонаж на деякий час збільшує завдане пошкодження та поступово відновлює здоров'я до максимума.

Активні навички персонажівРедагувати

МайяРедагувати

  • Право на Життя - дозволяє за допомогою активного навичка миттєво відродити союзника, що знаходиться в режимі Боротьби за Життя. Навичок діє на значну відстань та незамінний при грі в команді.
  • Спалення - в режимі Боротьби за Життя всі постріли завдають противникам додаткового пошкодження вогнем. Величина пошкодження залежить від потужності обраної гравцем зброї.

АкстонРедагувати

  • Останній Шанс - в режимі Боротьби за Життя збільшується на +8% пошкодження від зброї та на +14% - швидкість пересування персонажа за кожне вкладене очко навичка.
  • Стійкість - з деякою вірогідністю персонаж може уникнути переходу в режим Боротьби за Життя та відновить, при цьому, половину здоров'я.
  • З щитом чи На щиті - дозволяє гравцю кидати гранати в режимі Боротьби за Життя.

СальвадорРедагувати

КріґРедагувати

  • Криваве Відродження - в режимі Боротьби за Життя +0.3% пошкодження штурмових гвинтівок за кожне очко Кровожерливості за рівень навичка.
  • Пахне Порохом - Боротьба за Життя замінюється навичком Пахне Порохом. В цьому режимі поточна зброя Кріґа замінюється на в'язанки динаміта, які він може кидати в противників. Швидкість пересування не змінюється, персонаж навіть може бігати. Якщо таким чином вбити ворога, то персонаж отримає Друге дихання. Коли таймер закінчується - Кріґ вибухає. При бажанні, можна висадити Кріґа й раніше. Якщо, при цьому, він убиває противника, то також отримує "Друге Дихання". Якщо Друге Дихання отримано раніше, ніж скінчився відрахунок, то персонаж отримує бонус до швидкості пересування на той час, що залишався до вибуху. Всі бонуси від предметів також діють на цей режим.
  • Рви М'ясце - дозволяє збільшити вибухові пошкодження на +6% за кожне вкладене очко навичка в режимі Боротьби за Життя.
  • Врятуй Ближнього - дозволяє миттєво відродити союзника ціною власного життя (Кріґ одразу входить до режиму Боротьби за Життя або Пахне Порохом, якщо він вивчений). Можна підняти напарника таким чином тільки один раз за час перезарядки активного навичка. Також на 50% збільшує час дії Боротьби за Життя або Пахне Порохом.

НотаткиРедагувати

  • До вдалих атак ближнього бою в режимі Боротьби за Життя примінимий бонус рукопашного пошкодження від стероїдних щитів (а також від щитів - Втюрений Штовхач та Щит Справжнього Чолов'яги), якщо такий екіпований.
  • Трансфузійні гранати, що були задіяні до переходу в режим Боротьби за Життя, не відновлюють здоров'я гравця та не виводять його з режиму Боротьби за Життя.

Випадкова вікі