FANDOM

Борок й Небо у Клітинку
Борок й Небо у Клітинку.png
Локація Грот Мисливця
Видає Дошка Об'яв Грота Мисливця
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Борок й Небо у Клітинку (англ. Still Just a Borok in a Cage) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Отримується на Дошці Об'яв Грота Мисливця. Виконується в локації Грот Мисливця.

ОписРедагувати

"Мистецтво вимагає страждання... але не Вашого."

Режисер на ім'я Дітмар фон Хайнріхциммершнайт хоче зняти про Вас документальний фільм. Він доручив Вам знайти істоту, яку він назвав «Гер Монструозний», і посадити його в клітку.

ЦіліРедагувати

  • Піти до кліток.
  • Знайти Гера Монструозного.
  • Приманити Гера Монструозного.
  • Спіймати Гера Монструозного.

ВиконанняРедагувати

Дітмар хоче спіймати борока. Його першою задачею є просто перевірити налаштовану клітку, перед відправленням на пошуки підходящого борока (якого він називає - Гер Монструозний). Дослідження клітки служить додатковій меті, котра запускає появу прихованої групи дикунів, і вбивство цієї групи запобігає тому, щоб вони вмішалися в процес спіймання борока пізніше.

Гер Монструозний з'являється з групою інших бороків, таким чином випадкове вбивство бороків тут дає гарний шанс для зриву місії, якщо ненароком убито Гера Монструозного.

Як тільки увагу привернуто, Гер Монструозний переслідуватиме свою ціль на доволі довгій відстані, по меншій мірі, настільки далеко, наскільки знаходиться налаштована клітка. Перемикач всередині клітки обвалює двері клітки і ув'язнює борока разом з Шукачем Хранилища, котрий привів його сюди. Спосіб виходу проте подється методом ящиків, складених в задній частині клітки таким чином, що їх можна використати, щоб забратися нагору через отвір нагорі клітки.

""фон Хайнріхциммершнайт", насправді, не є ім'ям, з яким він народився. Його справжнє ім'я має так багато складів, що ви б померли з голоду до того часу, коли б закінчили вимовляти його."

ПриміткиРедагувати

  • Місія провалюється, якщо Гер Монструозний гине до того, як головна ціль завдання виконана. Потім її можна негайно поновити на Дошці Об'яв Грота Мисливця.
  • Перемикач в клітці активний лише тоді, коли Гер Монструозний знаходиться в клітці.
  • Після того, як місія готова до здачі, Гера Монструозного можна вбити, не отримуючи за це ніяких штрафних санкцій.
  • Оригінальна назва завдання - посилання до пісні "Bullet for Butterfly Wings" групи Smashing Pumpkin, в приспіві якої є такий рядок: "Despite all my Rage, I'm still just a Rat in a cage."(Незважаючи на всю мою лють, я все ще просто щур у клітці).

Акстон - Борок й Небо у Клітинку (Велике Полювання Сера Хаммерлока)06:57

Акстон - Борок й Небо у Клітинку (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі