FANDOM

Битва II: У Зеніті Слави
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода 10 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Битва II: У Зеніті Слави (англ. Tier 2 Battle: Twelve O'Clock High) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кузні. Виконується в локації Кузня.

ОписРедагувати

"Бийтеся з жителями недружніх небес. Другий рівень складності."

Знищуйте ящики на вантажних стервя'тниках і підбирайте випадаючі предмети. Крім того, підірвіть усіх стервя'тників підтримки, котрі прилетять на підмогу. Рівень складності - 2.

ЦіліРедагувати

  • Зібратися в точці збору.
  • Убити стерв'ятників супроводження.
  • Зібрати брязкальця Комара: 0/8.

ПроходженняРедагувати

В цій місії є таймер - 5:00 хвилин. За цей період часу гравці повинні стріляти в Вантажних Стерв'ятників, що літають над ними, щоб з них випадали брязкальця Комара. Не потрібно знищувати стерв'ятників, а лише достатньо ушкодити, щоб вибити їх вантаж.

Стерв'ятники Супроводження літатимуть навколо і захищатимуть Вантажних Стерв'ятників на протязі цього часу. Всі Стерв'ятники повинні бути знищені. що завершити завдання, проте вони будуть прибувати доки вісім екземплярів брязкалець не буде зібрано.

Оптимальна стратегія, щоб відстрелити якомога більше вантажу у Вантажних Стерв'ятників і збирати його, вчасно ухиляючись від Стерв'ятників Супроводження. Як тільки зразки зібрано, для завершення місії потрібно знищити залишившихся Стерв'ятників Супроводження.

"Битва "У зеніті Слави" завершена."

Випадкова вікі