FANDOM

Битва: Смертельна Гонка
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода 5 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Битва: Смертельна Гонка (англ. Battle: The Death Race) - дев'яте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера. Виконується в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових.

ОписРедагувати

Наступного у списку гладіатора звуть Мото-Мамця. Вона ховається в місці під назвою Південна Траса і виходить тільки до тих, кого вважає достойними суперниками. Тому Моксі запропонувала Вам взяти участь у змаганні під назвою «Смертельна Гонка». Мото-Мамця схиблена на тачках, і Ви неодмінно привернете її увагу, якщо пройдете перегони швидше за встановлений час.

ЦіліРедагувати

  • Чекати на стартовій лінії.
  • На старт!
  • Увага!
  • ПОЇХАЛИ!
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до контрольної точки.
  • Дістатися до фінішу.

ПроходженняРедагувати

Напроти Дошки Оголошень, з якої ця місія отримана, розташований Сідай-Ганяй. Використавши його і створивши транспортний засіб гравці можуть зрозуміти, в якому напрямку будуть проходити перегони.

Ціль завдання - досягати кожної контрольної точки за відведений час (2:30 хвилин), проїхавши два кола. І хоча Моксі згадає, що учасники перегонів повинні знищувати на шляху байкерів, це робити не потрібно. Щоб виконати завдання, гравці повинні проїхати в певному порядку всі контрольні точки за відведений час.

На трасі є два трампліни, які допоможуть скоротити шлях і зекономити час. Перший - за Баром "Шибайголовий Ліхтар" починається грунтова дорога, проїхавши по якій до трампліну і стрибнувши, гравці потраплять на поламану ділянку шоссе на опорах. Цей шлях фактично проходить прямо над контрольною точкою, активуючи її, коли транспортний засіб проїжджає над нею. Другий - теж за іншою грунтовою дорогою, цього разу направо. Дорога знову веде до трампліну і іншої зламаної ділянки шоссе на опорах.

"Ви привернули увагу Мото-Мамці і вона хоче битися з Вами. Настав час змусити її пожалкувати про це рішення."

ПриміткиРедагувати

Акстон - Битва Смертельна Гонка (Велика Різанина Містера Торрга)03:02

Акстон - Битва Смертельна Гонка (Велика Різанина Містера Торрга)

Випадкова вікі