FANDOM

Битва: Барні Розбірки
Бійка в Барі.jpg
Локація Бар Піро Піта
Видає Дошка Об'яв Піро Піта
Рівень 50
Нагорода 5 Жетонів Торрга, 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Сюжетне

Битва: Барні Розбірки (англ. Battle: Bar Room Blitz) - п'яте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Піро Піта. Виконується в локації Бар Піро Піта.

ОписРедагувати

Пістон зрадив Вас: накачав наркотиками, витягнув з Арени і переконав усіх, що Ви з ганьбою втекли. На жаль, він був Вашим спонсором, а це означає, що Ви тепер не зможете піднятися на більш високу прозицію в рейтингу. Містер Торрг порадив Вам відправитись до Пандорщини і знайти нового спонсора. Виявляється, що спонсора, який Вам необхідний, викрав гладіатор на ім'я Піро Піт. Він поверне спонсора - але тільки в тому випадку, якщо Ви влаштуєте заварушку в Пандорщині. У Вас немає рішуче ніяких гарантій того, що він дотримає слова, але чому б і ні.

ЦіліРедагувати

  • Зібратися в пункті збору.
  • Убити шибайголових серед відвідувачів бару.

ПроходженняРедагувати

На проходження завдання виділяється 5:00 хвилин. Як тільки гравці, після збору в барі, роблять перший постріл по відвідувачам бару, починається зворотній відлік. Завдання вважається проваленим, якщо гравці помирають або закінчується таймер. У разі провалу цієї місії, гравцям потрібно повернутися до Дошки Об'яв Піро Піта і поновити це завдання.

"Шибайголові з Бару Піро Піта віднині будуть ставитися до Вас зі страхом і повагою, такими, з якими ставляться до хвороб, стихійних лих і динозаврів."

ПриміткиРедагувати

Акстон - Битва Барні Розбірки (Велика Різанина Містера Торрга)04:45

Акстон - Битва Барні Розбірки (Велика Різанина Містера Торрга)

Випадкова вікі