FANDOM

ААААА!!!!

Берсерк (англ. Berserk) - активний навичок Бріка. У цьому режимі персонаж переходить на рукопашний бій, змітаючи все на своєму шляху. Також в цьому режимі у нього підвищується стійкість до пошкоджень і відновлюється здоров'я. Тривалість - 18 секунд. Час відновлення - 60 секунд.

ОписРедагувати

Берсерк - дуже потужний навик, як при грі в одиночній, так і при багатокористувацькій грі, так як він не тільки значно збільшує силу Бріка в ближньому бою, але і робить його непереможним для пересічних супротивників.

Хоч Брік і не стане безсмертним, лікувальні здатності режиму цілком можуть зробити його несприйнятливим до більшості атак. Часто навичок використовується як лікування в запалі бою і в перервах (за відсутності аптечок).

ПриміткаРедагувати

  • Ліва кнопка відповідає за удар лівою, права кнопка - за удар правою рукою. Що цікаво - ліва рука б'є болючіше (+ 300%), права швидше (всього лише + 100%).
  • Так як Брік прибирає свою зброю, то не отримує бонуси до втрат від багнетів.

Навички, що впливають на Берсерка Редагувати

Дерево Нестримного Редагувати

  • Громовий Кулак – збільшує ефективність ближнього бою на 6% (до 30%).
  • Нестримна Лють - продовжує стан берсерка на 10% (до 50%).
  • Вражай бджолою... – удар у стані берсерка змушує персонажа кидатись вперед на противників. Дистанція збільшується на 1,2 метри (4 фути) за очко.
  • Важкий Удар – вбивство ворога на декілька секунд збільшує силу персонажа в ближньому бою на 12% (до 60%).
  • Боєць за Гроші – у стані берсерка атака на противника дає 6% шанс появи грошових призів (до 30%).
  • Короткий Запал - скорочує перезарядку берсерка на 6 секунд (до 30 секунд).
  • Кривавий Спорт – вбивство ворога оновлює 2% здоров'я персонажа (до 10%).

Дерево Танка Редагувати

  • Відбивання – рукопашна атака може осліпити противника. Шанс збільшується на 10% (до 50%).

Дерево Бомбіста Редагувати

  • Ліквидація – нанесення ворогу пошкоджень вибухівкою скорочує час оновлення берсерка на 1 секунду за попадання (до 5 секунд).

ГлюкиРедагувати

  • Існує глюк - якщо після активації «Берсерк» зайти в інвентар, залізти в машину і т.п. бонус в рукопашній може зберегтися. Глюк виправляється сам по собі після повторної активації навичку.

Навички Бріка
Берсерк
Нестримний Танк Бомбіст

Випадкова вікі