FANDOM

Без Образ, Бро
Без Образ, Бро
Локація Тундра-Експрес
Видає ЕХО-запис
Рівень 14
Нагорода 3104 XP, $123, ружбай / автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Без Образ, Бро (англ. No Hard Feelings) - побічне завдання в Borderlands 2. Активується після вбивства бандита на ім'я "Тундра-патруль", з якого випадає ЕХО-запис, в локації Тундра-Експрес. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Убивати - як люди, і як Бог - прощати.

Якщо ти це чуєш - отже, тобі вдалося мене прибацати. Але я скажу тобі - без образ. Доки я був живий, я зберігав свої найкращі стволи в гаражі. Ти, очевидно, без макітри, раз тобі вдалося розібратись зі мною, так що заслуговуєш на них. Знаю, схоже на... пастку, але просто повір мені. - Мертвий бандит.

Якийсь розбійник бажає (або бажав?) посмертно подарувати Вам партію зброї, котра знаходиться в Тундрі-Експрес. Вам потрібно просто її забрати.

ЦіліРедагувати

  • Знайти схованку.
  • Убити розбійників Уілла.
  • Пограбувати схованку.

ПроходженняРедагувати

ЕХО-запис можна знайти поряд з точкою 1 (див. карту). Як тільки Ви отримаєте запис, ідіть до відмітки на карті (точка 2) і перевірте, наскільки правдиві обіцянки благородного бандита. Коли Ви відкриєте скриню, побачите, що там - вибухівка! Одночасно з цим з'являться декілька психів і бандитів, щоб помститися Вам за побратима. Відбийтеся від них і завершіть завдання.

"Навіть при тому, що бандит повністю провалив обидві спроби Вас убити, Ви повинні дати хлопцю деякий кредит для планування наперед."

КартаРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Тундра-патруль - злегка посилений варіант мародера. Після смерті відроджується, але тільки якщо ЕХО-запис не був взятий. Після отримання завдання, не відроджується.
  • Напис на ЕХО: "Отже, ти убив мене..."
  • Бандита Уілла озвучив Ерік Вейл (Eric Vale).

Випадкова вікі