FANDOM

Банко Грабунко!
Банко Грабунко!
Локація Лінчвуд
Видає Дошка Об'яв Лінчвуда
Рівень 25
Нагорода 5716 XP, 4 ерідія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Банко Грабунко! (англ. Breaking the Bank) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видається на Дошці Об'яв Лінчвуда в локації Лінчвуд. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Брік хоче, щоб Ви пограбували банк. Що ще Вам потрібно знати?

В Линчвуді є банк. На думку Бріка, банки існують тільки для того, щоб їх грабували. Але все не так просто: лінчвудський банк захищений обшивкою з металу, розчинити який може тільки справжній псих. Що справжній псих повинен зробити перш за все? Знайти проносне.

Перш за все Вам потрібно покрити бомбу жовчю скаґа. Брік хоче, щоб Ви намазали бомбу проносним, змусили скаґа її з'їсти, а потім зригнути назад. Тільки тоді у Вас буде справжня жовчна бомба, яка буде спроможна пробити полікрітенову обшивку банку Лінчвуда.

ЦіліРедагувати

  • Оглянути банк.
  • Знайти проносне.
  • Взяти вибухівку у Скаженого Бобика.
  • Підкласти бомбу.
  • Намазати бомбу проносним.
  • Покопатись в скаґовій купці.
  • Взяти скаґобомбу.
  • Дістатися до банку.
  • Підірвати хранилище.
  • Взяти здобич: 0/25.
  • Вибратись із міста.
  • Сховати здобич: 0/3.

ПроходженняРедагувати

Ідіть до банку Лінчвуда та огляньте його. Двері броньовані і Вам потрібна особлива бомба, щоб їх підірвати. Йдіть по карті в місце під назвою Завод Смертників. Там Ви знайдете Скаженого Бобика. Вбийте його та візьміть вибухівку.  Після цього покладіть бомбу в місце біля лігва скаґів і чекайте. Вибіжить скаґ, з'їсть бомбу, після чого зробить купу. Вам потрібно дістати бомбу з купи та йти мінувати банк. 

Як тільки Ви підірвете двері, з'являться маршали, шибайголові мародери та інші противники. Позбавтеся від них і збирайте гроші. Далі Вам потрібно буде пробігти по трьом відміткам та закопати здобич. На шляху будуть зустрічатися щури, наїзники на скаґах (помічники Шерифа) та маршали. Як тільки закопаєте три частини здобичі, завдання буде виконано. Повертайтесь до дошки об'яв.

Див. карту: 1 - Дошка Об'яв; 2 - Банк; 3 - Сейф; 4 - Підйомник; 5 - Скажений Бобик; 6 - Печера; 7 - Місце для схованки 1; 7 - Місце для схованки 2; 7 - Місце для схованки 3.

"Підриваємо все підряд, беремо бабло. Не життя, а мрія."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на проносному:"Проносне "Анальний Майстер". "Входить легко, виходить гладко!" Визиває у скаґів блювоту (у скаґів всього один отвір для прийняття їжі та випорожнення)"
  • Напис на бомбі: "Жовчна бомба. Вибухівка, що вкрита жовчю скаґа. Пахне жахливо, але зате може проробити пролом в стіні банка."
  • Місія може заблокуватися, якщо скаґа буде убито. Перезапуск гри виправить цю прикрість.
  • При вбивстві Скаженого Бобика існує підвищений шанс випадіння легендарного кулемету АБЗАЦ!.

Випадкова вікі