FANDOM

Бандит
400px-Bandit logo
Спеціалізація Ємні магазини
Статус Існує, діє
Гра Borderlands 2

А бандити не можуть навіть слово "пістолет" написати без помарок. Береш таку річ в руки і відчуваєш себе йолопом! - Красунчик Джек

Бандит (англ. Bandit) - один з виробників зброї на Пандорі, представлений у Borderlands 2. За п'ять років між Borderlands і Borderlands 2 бандити створили виробництво своєї марки зброї.

ПродукціяРедагувати

У Borderlands 2 Бандит виробляє пістолети, пістолети-кулемети, ружбаї, автомати, Ракетниці, модифікатори гранат і класу та стероїдні щити.

  • Вогнепальна зброя містить ємні магазини. Розплатою за це є знижена точність.
  • Ракетниці також мають цю особливість.
  • Гранати мають три варіанти - звичайна, роздільна та граната-жабка.
  • Стероїдні щити при розрядці наділяють гравця "Стероїдною люттю" - посилюють атаки ближнього бою.

Матеріали, кольори та рідкістьРедагувати

Вигляд зброї достатньо незвичний та своєрідний, хоча здається, що це комбінація того, що знайшли на звалищі. Про технічність можна лише мріяти - приклад прикручений звичайними болтиками, а роль приціла іноді грає скляна пляшка. Також зброя може містити примітивну застарілу електроніку. Окрім деяких випадків, зброя пофарбована у червоний колір.

Звичайна зброя виготовлена з сильно проржавілого металу. Не має забарвлених частин.

Незвичайна зброя виготовляється з якісного металу. Забарвлена у червоний колір. Збоку є зображення пащі. 

Унікальна зброя виготовлена з якісного металу. На корпусі видно патьоки іржі. Корпус пофарбований у цегляний колір. 

Рідкісна зброя виготовлена з кращого металу. Застосована позолота і глянцеве покриття корпусу. Зброя забарвлена у червоний колір. На корпус нанесені різні малюнки.

Легендарна зброя виконана в індивідуальних колірних схемах. В основному зброя розфарбована в яскраві кислотні кольори.

Серафімська зброя - пістолет-кулемет Базіка виконан з тонованого металу. Зброя забарвлена в зелений колір, а на корпусі нанесені малюнки.

Перламутрова зброя - автомат Пилорам. Колірна схема ідентична рідкісній зброї.

Додаткові матеріалиРедагувати

У доповнені Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона з'явились додаткові матеріали та відповідні префікси. Бандит отримав Кварц. Зброя фарбована у рожевий колір, а металічні частини чорні.

Серійна зброя:Редагувати

Унікальна зброя:Редагувати

Легендарна зброя:Редагувати

Серафімська зброя:Редагувати

Перламутрова зброя:Редагувати

Модифікатори гранат:Редагувати

Модифікатори класу:Редагувати

Щити:Редагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • У зброї ємні магазини, отже вони ефективно заміняють агрегати марки S&S Амуніція.
  • Пістолети-кулемети ззовні схожі на ізраїльський ПК СТАR-21.
  • Автомати білої та зеленої рідкості схожі на автомат FN SCAR.
  • Назва зброї та її опис містять ознаки Азіровського діалекту. Простими словами - купа граматичних помилок.
  • Усі модифікатори для Кріґа виготовлені бандитами (окрім одного). Це можна пояснити тим, що Псих колись був (або ще є) бандитом.
  • Пилосокира Кріґа також бандитська.

Див. такожРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі