FANDOM

Активний навичок - Кінетичний Аспис (англ. Kinetic Aspis). При активації Афіна піднімає щит та поглинає всі фронтальні пошкодження (кут захисту - 90 градусів). Коли дія навичку закінчується, Афіна сама кидає щит, що вибухає та наносить пошкодження, рівні отриманим. Щит можна кинути самостійно, натиснувши кнопку навичка. Після вибуху щит летить назад до гравця і тільки тоді починає перезаряджатись. Навичок отримується на 3-му рівні.

Фаланга (англ. Phalanx)Редагувати

Ця гілка навичків посилює активний навичок та щит Афіни - Аспис. Гілка містить кілька вмінь, що лікують напарників.

Навичок Ранг Рівні Эффект
Нескорена 1 5 Збільшує пошкодження від Асписа на 7% за рівень.
Марафонець 1 5 Збільшує швидкість бігу та пошкодження від зброї на 4% за рівень, поки активний щит Аспис.
Авангард 2 5 Поки Аспис активний, ви з напарниками оновлюєте здоров'я. Здоров'я оновлюється чим швидче, чим більше пошкоджень було поглинуто Асписом.
Тримай Лінію 2 5 Збільшує час дії щита Аспис на 1,1 секунди за рівень.
Стихійний Покровитель 3 1 Аспис поглинає будь-які стихійні пошкодження та при вибуху наносить пошкодження відповідною стихією. Навичок збільшує прогрес розвитку гілки аж на 5 очок.
Єдиний Фронт 4 5 Поглинуті Асписом пошкодження переводяться в щити для вас і ваших напарників (5% від пошкоджень за рівень). Також, збільшується ємність щитів на 4% за рівень.
Підйом! 4 1 Кинутий у напарника Аспис піднімає його з режиму боротьби за життя в радіусі вибуху. Збільшує пошкодження у режимі Боротьби на 40%.
Стійка 4 5 Щит починає поглинати пошкодження від напарників. 20% пошкоджень за рівень. Збільшує максимум здоров'я на 5% за рівень.
Сам Такий! 5 5 Аспис може не просто поглинати, а і відбивати кулі та лазери з вирогідністю 10% за рівень.
Майже Богиня 5 5 Активація Асписа привертає найближчих ворогів, змушуючи атакувати лише вас. За кожного атакуючого отримуються очки Майже Богиня, кожне з яких збільшує пошкодження від зброї на 2 % за рівень. Очки швидко зникають після кидка Асписа.
Ланцюговий Гнів 6 1 Аспис після кидку і першого вибуху рикошетить і вражає наступного ворога. І так 4 рази. З кожною новою ціллю пошкодження зменшуються на 33%. Щит повертається до Афіни лише після ураження останньої цілі.

Кіфос (англ. Xyphos)Редагувати

Ця гілка посилює Афіну у ближньому бою. Друга половина гілки сильно залежить від центрального навичку Кровопуск (без нього 4 та 5 ярус навичків непотрібен).

Навичок Ранг Рівни Эффект
Збройовий Гопак 1 5 Збільшує пошкодження від зброї на 3% за рівень. Також збільшує пошкодження у ближньому бою на 10% за рівень на короткий час після попадання по ворогу зі зброї.
Ясність Призначення 1 5 Збільшує пошкодження у ближньому бою на 5% за рівень та максимум здоров'я на 3% за рівень.
Ртуть 2 5 Навичок убивства. Після убивства ворога на декілька секунд збільшується швидкість бігу на 4% за рівень та супротив пошкодженням на 5% за рівень.
Омега-до 2 5 Збільшує пошкодження на 7% за рівень ворогам, чий рівень здоров'я менше 50%.
Кровопуск 3 1 Атака в ближньому бою змушує ворога кровоточити. Пошкодження від кровоточення залежить від маскимума здоров'я цілі. Час кровоточення - 12 секунд. Навичок збільшує прогрес розвитку гілки зразу на 5 очок.
Зубатка 4 5 Оновлює здоров'я Афіни по 0,8% за рівень, поки її вороги кровоточать. Ефект сумується за кожного закривавленого ворога.
Епіцентр 4 1 Використання Кривавого Ривку створює сингулярність, що притягує та вражає ворогів.
Сльози 4 5 Збільшує пошкодження від зброї на 7% за уровень по закривавленим ворогам.
У Тебе Спина Червона 5 5 Коли ворог помирає від атаки у ближньому бою чи від кровоточення, він вибухає.
Бунт Усередині 5 5 Збільшує швидкість стрільби та перезарядки на 2% за рівень за кожну закривавлену ціль.
Кривавий Ривок 6 1 Посилення атаки ближнього бою. Афіна робить ривок у сторону противника та наносить удар, що сильніше на 40% звичайного. Якщо ця атака викликає у цілі кровоточення (якщо вона ще не була у цьому стані) чи просто вб'є її, то навичок моментально перезаряджається. Перезарядка - 10 секунд.

Вихор ГефестаРедагувати

Як і у Ґейдж, Ніши та Клептреп-Халепа, цю гілку не можна розвивати без прокачки першого ярусу навичків. Гілка направлена на використання очок Вихору та стихійних пошкоджень (вогню та шоку).

Навичок Ранг Рівни Эффект
Швидкість Мойри 1 4 Після зміни зброї збільшується Скорострільність на 7,5% за рівень і шанс стихійного ефекту на 25% за рівень на 9 секунд.
Коловорот 1 1 Нанесення вогнених або шокових пошкоджень дає очки Вихору. Всі стихійні пошкодження збільшуються на 0,4% за кожне очко Вихору. Чим більше очок набрано, тим швидше вони зникатимуть.
Збір Контрибуції 2 5 Збільшує ємність магазину на 8% за рівень та швидкість перезарядки на 5% за рівень.
Радіоелектрика 2 5 Спрацьовування на ворозі стихійного ефекту оновлює щити по 0,02% за рівень за кожне очко Вихору.
Вражай! 3 1 Стрільба по ворогу при стрибку викликає вибух з вогняними та шоковими пошкодженнями з епіцентром на ураженому ворозі. Вибух сильнішає від очок Вихору, але для його активації треба мінімум 10 очок. Витрати - 10 очок Вихору. Перезарядка - 12 секунд. Цей навичок збільшує прогрес розвитку гілки зразу на 5 очок.
Безжальна 3 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога на короткий час збільшує швидкість зміни зброї на 0,08% за рівень та перезарядки на 0,02% за рівень. Ефекти сумуються за кожне очко Вихору.
Суперпровідник 4 5 Аспис при попаданні може з вирогідністю 10% за рівень нанести додаткові шокові пошкодження. Якщо це станеться, Афіна моментально отримує 5 очок Вихору.
Зевс Бунтує 4 1 Аспис при попаданні створює бурю з вогняними та шоковими пошкодженнями. Пошкодження від бурі залежать від поглинутих Асписом пошкоджень.
Стихійна Економія 4 5 Коли активний навичок Швидкість Мойри (1 ярус), виникає шанс не витратити патрони на постріли. Базовий шанс - 6% за рівень. Додатковий шанс - по 0,02% за рівень за кожне очко Вихору.
Перескок 5 5 Коли Афіна вбиває ворога, що під стихійним ефектом шоку чи вогню, цей ефект перестрибує на ближнього ворога. Шанс - 9% за рівень. Якщо це станеться, то ви отримуєте 20 очок Вихору. Або 40 очок, якщо ціль була зразу під двома ефектами.
Стоп-Машина 5 5 Коли Афіна заморожує ворога, то активує Стоп-Машина. Під дією навичка очки Вихору не прибавляються, але і не зникають. Тривалість - 1 секунда за рівень.
Окови Аїда 6 1 Кривавий Ривок пов'язує Афіну з ворогами шоковими ланцюгами. Ланцюг ламаєтьмя, якщо ви втратили візуальний контакт з ціллю. Всі, хто був у ланцюгу весь час активності чи просто вбиті ним, вибухають вогняною надновою і додають 20 очок Вихору за кожну підірвану жертву. Час у ланцюгах - 3 секунди. Час перезарядки - 15 секунд.

Випадкова вікі