FANDOM

Афіна
Athena.jpg
Стать Жіноча
Раса Людина
Статус Жива
Гра Borderlands, Borderlands: The Pre-Sequel!
Озвучка Лідія МакКей

Афіна (англ. Athena) - ігровий персонаж у Borderlands: The Pre-Sequel!. Уперше з'явилась у якості NPC у доповненні до Borderlands - Секретна Зброярня Генерала Нокса.

ХарактерРедагувати

Афіна - вольова і сильна дівчина. У неї практично відсутнє почуття гумору, говорить вона коротко, в армійському стилі. Судячи з усього вона досить мстива.

ІсторіяРедагувати

Спочатку Афіна була ассасином Атлас. У вступному ролику ми можемо побачити її в шоломі з мечем. У завданні Мемуари Нокса згадується, що вона вбила одного з директорів Даль за 5 років до подій доповнення. Після інциденту, пов'язаного з її сестрою (див. Мудра Сова, Абордажна Команда), пішла в самоволку. Афіна зв'язується з шукачами Хранилища, і пропонує угоду. Шукачі допомагають їй знищити Червоний Спис, а натомість отримують скарби зброярні Генерала Нокса. Спочатку її особа не розкривається і вона показується як "Інформатор Атлас". Афіна направляє гравця до Скутера за подальшими вказівками. Скутер повідомляє, що Афіна зараз у Моксі в барі «Червоний Ліхтар». Коли гравець прибуває в бар він дізнається, що Афіну викрав колишній чоловік Моксі - Містер Шенк.

Прибувши в Пандорський Азкабан, гравець вбиває Містера Шенка і звільняє Афіну. Після цих подій Афіна стає координатором наших дій зі знищення Червоного Списа. Після цього Афіна ховається в пустках, де виконує дрібні контракти.

На момент Borderlands: The Pre-Sequel працює на Джека, як Шукач Хранилища. Поступово засуджує його методи та покидає після закінчення сюжету. Гра ще більш розкриває характер героїні і показує, що навіть військове загартування та нав'язана з дитинства холоднокровність не пригнітила її людяність.

ЗавданняРедагувати

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Афіна/Навички

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Афіна/Цитати

ФактиРедагувати

  • Назва гілки Кіфос від грецького "Ξίφος" означає "меч". Назва гілки Фаланга від "φάλαγξ", означає бойовий стрій з кількох шеренг воїнів. А гілка Вихор Гефеста є посиланням на грецького Бога-коваля Гефеста. Оригінальна ж назва - "Ceraunic Storm". "Кεραυνός" означає і грім, і блискавку.
  • Її зачіска нагадує грецьку букву "Омега", котра також розташована на щиті і руці Афіни.
  • Все дійство в Borderlands: Pre-Sequel йде від лиця Афіни. Фактично, вона - головна героїня гри.
  • Під час титрів, можна побачити заставку, де Афіна викидує гроші Джека, які він заплатив їй за криваву роботу. Але і гроші були замазані в кров, фактично - "криваві гроші".
  • В Tales from Borderlands можна побачити її щит(епізод ще не вийшов). Можливо, вона його віддала або загубила
  • У роликах з'являється з головою "Омега-розбійник" (в капюшоні) хоча стандартно виставлена голова "Афіна" (без капюшона).
  • Афіна має чудову пам'ять, оскільки після багатьох років розповіла все дуже і дуже чітко.
  • Фактично, головним героєм Borderlands: The Pre-Sequel є саме Афіна. Саме від її особи ведеться розповідь, саме вона з'являється в ролику після перемоги над фінальним босом.
  • В Borderlands: The Pre-Sequel стає об'єктом докучань Джейні Спрінґс. За титрами (а так само по закадровими розмовами під час другого проходження) стає відомо, що вони здобули успіх. Надалі (додаток Величний Шукач Хранилища 2: Клептрестична Подорож для Borderlands: The Pre-Sequel, другий епізод Пограбований Атлас з Історії з Прикордоння) Афіна і Спрінґс представлені парою.
  • В Історії з Прикордоння можна побачити її аспис, що може означати, що вона його віддала чи втратила.
  • У титрах можна бачити, як вона викидує гроші за виконану роботу. Проте через голод все ж погоджується на "Клептрестичну подорож".

ГалереяРедагувати

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі