FANDOM

Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.
Ангел
Guardian Angel in Borderlands 2
Раса Людина, Сирена
Фракція NPC
Статус (спойлер: Мертва)
Локація Зона Управління Ангелом
Гра Borderlands, Borderlands 2
Озвучка Дженіфер Грін

Бріна Палєнсіа (Молода)

Зовнішній вигляд - Брітні Джонсон

Ангел (англ. Angel) - cирена, один з головних неігрових персонажів Borderlands і Borderlands 2.

ОписРедагувати

Ангел - дочка голови корпорації Гіперіон Красунчика Джека. Її мати залишила їх після невідомого інциденту, пов'язаного із здібностями Ангела, якщо не сталося іншого. Ангел є однією з шести сирен-людей у ​​відомій частині всесвіту, і однією з чотирьох, які перебували на Пандорі (решта це Ліліт, Майя і Команданте Стілл). Джек підключив Ангела до мережі Гіперіона, звідки вона виходить на зв'язок через супутник 4N631, який Красунчик Джек відправив на орбіту Пандори ще будучи звичайним техніком Гіперіона. Після цього Джек організував події першої частини гри, використовуючи Ангела і довірливих шукачів Хранилища.

Роль у гріРедагувати

BorderlandsРедагувати

Ангел з'являється в першій частині гри, як тільки головний герой виходить з автобуса. Вона зв'язується через ЕХО-мережу, і каже, що допоможе розшукати Хранилище. Після цього Ангел допомагає Шукачам знайти фрагменти ключа і, в кінцевому підсумку, знищити Руйнатора.

Borderlands 2Редагувати

Аналогічно першій частині гри, Ангел зв'язується з Шукачами, як тільки вони з'являються в Пустці Морозних Вітрів. За допомогою Клептрепа і Ангела вони добираються до Сховища і зв'язуються з Роландом.

Після того, як Шукачі рятують Роланда з Кровомісної Фортеці, Ангел з побоюванням згадує Вільгельма, з яким Шукачі пізніше зустрічаються при нападі на поїзд Гіперіона. Після перемоги над Вільгельмом, гравці забирають енергетичний модуль, який на думку Роланда зробить щити Сховища невразливими. Коли Шукач вставляє модуль в генератор поля Сховища, Джек розкриває карти. Виявляється Ангел весь час працювала на нього, після цього Ангел відключає щити Сховища та Гіперіон нападає на місто.

Ангел пояснює Шукачеві, що була зобов'язана це зробити, після чого допомагає йому знайти друзів і розповідає, що для перемоги над Джеком потрібно відключити її ШІ (штучний інтелект).

Коли Шукачі прориваються до Бункера, вони дізнаються, що Ангел насправді сирена! (Уважні гравці могли здогадатися про це на початку гри за її фразою "Проводжу фазовий зсув") І до того ж вона донька Джека, яку він використовував для зарядки ключа. Ангел просить Роланда убити її, що він в кінцевому підсумку робить за допомогою Ліліт і Шукача Хранилища.

Крихітка Тіна Штурмує Лігво ДраконаРедагувати

У розумінні Крихітки Тіни, Ангел винна у смерті Роланда не менш Джека. Тому в цьому доповненні сирена представлена зловісною Королевою Павуків - божевільною донькою Моргана, який ув'язнив її в Лігві Вічних Страждань. Користуючись довірою Шукачів, вона просить звільнити її і вихлюпує свою ненависть в світ.

ПриміткиРедагувати

Див. такожРедагувати

ГалереяРедагувати