FANDOM

Амулет
Пан Панночка
Локація Лігво Вічних Страждань
Видає Пан Панночка
Рівень 61
Нагорода $22619, 18400 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Амулет (англ. The Amulet) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2. Виконується в локації Лігво Вічних Страждань.

ОписРедагувати

"Вибір повинен бути зроблений."

Загадковий торговець на ім'я Пан Панночка запропонував Вам амулет. Він не сказав, як він діє, проте згадав, що якби він мав скористатися лише однією частиною спорядження, то обрав би Амулет. Ви можете або купити амулет, або вдарити Панночку в обличчя. Якщо Ви ударите Пана Панночку, то амулет не можна буде придбати, доки не зробити перезахід до локації.

ЦіліРедагувати

  • Купити амулет Панночки.
-АБО-
  • Дати Панночці в обличчя.

ВиконанняРедагувати

Інколи Пан Панночка може знаходитись в Залі Мертвих, поблизу кінця локації Лігво Вічних Страждань. Якщо на карті не відображається знак оклику, потрібно вийти з гри і знову зайти. Так необхідно робити до тих пір, поки Пан Панночка не з'явиться.

Панночка з'являється, як неворожий персонаж, коли місію прийнято, а дві інтерактивні опції з'являються на близькій відстані: "Магазин" і "Вдарити" ("вдарити" є звичайною атакою ближнього бою). При обиранні опції "Магазин", відкривається звичайний інтерфейс медичного торгового автомату, в якому пропонується лише Амулет, причому ціна є непомірною. Покупка амулету завершує місію, також як і просто атакувавши Пана Панночку в ближньому бою.

"Ви обрали квазімудро."

Випадкова вікі