FANDOM

Аматорська Зйомка
Перспектива Аматорська Зйомка
Локація Перспектива
Видає Ліліт
Рівень 21
Нагорода 243 $, 4204 XP, реліквія / реліквія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Аматорська Зйомка (англ. Home Movies) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Ліліт в локації Сховище. Виконується в локації Перспектива.

ОписРедагувати

"Пропаганда - це фігня."

Ліліт хоче, щоб Ви викрали пропагандистські фільми Джека для туристів і замінили їх на щось більш правдиве. Та криваве.

ЦіліРедагувати

  • Поговорити з Моксі.
  • Взяти камеру Моксі.
  • Дістатися до Перспективи.
  • Взяти принади для інспекторів: 0/3.
  • Убити інженерів: 0/5.
  • Добути гіперіонівський навігаційний маяк.
  • Розмістити принади на рекламі Джека: 0/3.
  • Розмістити орбітальний маяк.
  • Дочекатися знищення крану.
  • Дістатися до телецентру.
  • Підключити камеру.
  • Завантажити запис.

ПроходженняРедагувати

Візьміть камеру у Моксі та відправляйтеся до Перспективи. Убийте п'ять інженерів, підніміться на споруду по колонам і візьміть маяки. Встановіть їх на рекламі Джека, направляйтеся за навігаційним маяком. Встановіть його на мості та чекайте руйнування баштового крану. Спустіться до телецентру та відправте в мережу все те, що Ви назнімали.

Див. карту:

  • 3 - маяк Гипериону.
  • 4 - принада для інспекторів.
  • 5 - реклама Джека.
  • 6 - місце для передавача.
  • 7 - міст.

"Ви переконали решту Всесвіту, що велике, сяюче місто Джека, насправді, велике, сяюче гибле місце. Ви також торкалися камери Моксі, і Вам необхідно, ймовірно, вимити руки. З кислотою."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на камері Моксі: "Брудна Камера Моксі. Камера, що використовувалась для багатьох брудних речей."
  • Напис на орбітальному маяці: "За допомогою цього маяка Гіперіон скидує вантажі з орбітальної станції."
  • Напис на маяці для інспекторів: "По таким маякам орієнтуються гіперіонівські інспектори."
  • Ця місія не може бути виконана між виконанням сюжетних завдань Де Ангел Не Зробить Крок Вперед і Кіготь Бога.
  • Піратська зйомка буде продовжувати транслюватися по місту після завершення завдання до кінця гри.
  • Гіперіонівські снайпери в телецентрі можуть на Вас не реагувати доки Ви не ушкодите їх або не зайдете до кімнати телетрансляції.

Випадкова вікі