FANDOM

Або на ньому, або без нього (перше краще)
Або на ньому або без нього
Локація Оаза
Видає Шейд
Рівень 50
Нагорода $13005, 29331 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Або на ньому, або без нього (перше краще) (англ. My Life For A Sandskiff) - друге сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Шейд в локації Оаза. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Шейд вважає, що якщо Ви хочете знайти втрачений Скарб Пісків, Вам потрібно зустрітися з королевою піратів, яку звати Капітан Скарлетт. Скарлетт живе в Солончаках, (хоча солі там майже немає). Щоб дістатися до Солончаків, Вам знадобиться судно на повітряній подушці. На щастя, Шейд погодився позичити Вам свого Піскохода.

ЦіліРедагувати

  • Залізти до старого піскохода.
  • Поговорити з Лайонелом.
  • Поговорити з мисіс Блейвіс.
    • Знайти охолоджувач.
  • Поговорити з Джоко.
    • Знайти регулятор тиску.
  • Поговорити з Дженіфер.
    • Знайти магнітний прискорювач.
  • Встановити конденсатор двигуна.
  • Встановити охолоджувач.
  • Встановити регулятор тиску.
  • Встановити магнітний прискорювач.
  • Просканувати піскохід.
  • Повернутися до Шейда.

ПроходженняРедагувати

Перша ціль - завдання забратися в старий піскохід і використати його, щоб знайти Капітана Скарлетт, але через мить, після доступу до піскохода і намагання зрушити, транспортний засіб виходить з ладу, активуючи наступні цілі завдання по відновленню піскохода.

Решта місії включає в себе простий процес переміщення по маркерам на карті і розмов з трупами останніх громадян міста Оаза. Шейд буде спілкуватися з Вами, від імені кожного з жителів через комунікатор, який він використовує, і імітуватиме позицію цих громадян в дискусії. Після розмови з кожним громадянином, буде виникати наступна ціль: знайти конкретну частину для ремонту піскохода. Всі частини знаходяться неподалік від трупів громадян.

Єдиною складністю стане конденсатор двигуна Лайонела, коли Королева грабоїдів вистрибує з піску і проковтує цю деталь. Королеву потрібно знайти і вбити, щоб отримати частину двигуна назад.

"З відремонтованим кораблем на повітряній подушці Шейда, Ви нарешті можете відправитись до Солончаків і знайти Капітана Скарлетт".

ВідеоРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Напис на конденсаторі: "Цей конденсатор двигуна виглядає так, наче він готовий вибухнути в будь-яку мить. Давайте встановимо його!"
  • Напис на охолоджувачі: "Зруйнований охолоджувач. Просто те, що Вам потрібно."
  • Напис на регуляторі тиску: "Цей регулятор тиску регулює тиск. Чесне слово!"
  • Напис на магнітному прискорювачі: "Цей магнітний прискорювач може викривити простір і час. Ні, неправда."

Випадкова вікі