FANDOM

І Скаґа З’їв Би
І Скаґа З’їв Би.jpg
Локація Серце Пустелі - Пустка
Видає ЕХО-запис
Рівень 28
Нагорода $1074, 6983 XP, унікальний автомат Кат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

І Скаґа З’їв Би (англ. Hungry Like the Skag) - побічне завдання в Borderlands 2, котре отримується з ЕХО-запису при вбивстві випадкового скаґа в локації Серце Пустелі - Пустка. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Скаґи їдять усе."

Який прекрасний день. Просто гуляю на сонечку, говорю в мій ЕХО, сподіваюсь, що скаґи не нападуть на мене, не розірвуть мого ствола на чотири частини та не зжеруть їх. Боже мій!!! Саме так і сталося!!! А-а-а!!!

Скаґи зжерли не тільки розбійника на ім'я Карло, але й частини його ствола. На Пандорі таке відбувається значно частіше, ніж Вам здається. Вам потрібно вбити побільше скаґів, щоб знайти відсутні частини зброї.

ЦіліРедагувати

  • Знайти рушничне ложе.
  • Знайти рушничний ствол.
  • Знайти рушничний приціл.
  • Знайти рушничний патронник.
  • Зібрати частини зброї: 0/4

ПроходженняРедагувати

Частини зброї будуть падати з убитих скаґів у випадковому порядку. Скаґи будуть нападати зграями. Таких зграй у цій локації декілька. Екіпіруйте зброю з вогняним елементальним пошкодженням і знищуйте скаґів. Після того, як Ви знайдете останню частину зброї, завдання буде виконане. Поверніться до Дошки Об'яв Файрстоуна, щоб отримати нагороду.

"Враховуючи частоту, з якою скаґи зазвичай зроняють ці трикляті речі, слід уявити, що вогнепальна зброя для скаґів на смак наче філе-міньйон."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва місії (англ. Hungry Like the Skag) - посилання до пісні групи Duran Duran "Hungry Like the Wolf".
  • Примітно те, що місія схожа на багаточисельні однотипні завдання з першої частини (Збір хламу: Ружбай та інші завдання з циклу Збір хламу) і відбувається вона в локації, котра також була в першій частині гри.

Випадкова вікі