FANDOM

У мене є ще одна історія, але я хочу розповісти її і тобі, і всім твоїм друзям одночасно. Такій старій, як я, потрібно берегти голос, розумієш?

(гравець іде і не псує нерви) Ти ідеш? О ні! Ну гаразд, не буду тебе більше затримувати. Завдання провалене!

(гравець залишається дослухати нудну історію) О, ти хочеш ще поговорити зі мною? Як це люб'язно з твого боку! Ніколи не здогадаєшся, кого я сьогодні зустріла. Капітана Скарлетт! Вона з якимись бандитами грабувала мій дім престарілих, і я впізнала її по світлині на плакаті «Розшуковується». І я сказала: «Гей, адже ти воювала проти шукача Хранилища, так?» І вона витончено вклонилася та відповіла щось на кшталт: «Абсолютно вірно, мадам», і що ти воїн хоч куди, і що перемога дісталася тобі по справедливості. Здається, вона зовсім на тебе не злиться. Гарна дівчинка - мабуть, тобі варто ще раз із нею зустрітися, якщо ти зараз ні з ким не живеш, розумієш? Про що це я? Звичайно, у тебе хтось є - у такого шикарного шукача Хранилища. Готова побитися об заклад, на тебе всі пачками вішаються. Треба ж, ти червонієш! Ну що за принадність, так би й з'їла. Містер Торрг так довго боявся запрошувати дівчат на побачення. На шкільних вечірках він просто стояв в кутку і ні з ким не розмовляв.

- Я ІНТРОВЕРТ!

- І я намагалася йому все пояснити. Не женись за коханням, казала я: якщо будеш гнатися за мрією, кохання саме прийде. Чи бачиш, саме це люди не розуміють - ви надивились цих жахливих фільмів в ЕХОнеті. Вони вчать, що є тільки один спосіб завоювати чиєсь серце - переслідувати людину до тих пір, доки вона не вирішить, що ти їй подобаєшся. А насправді почуття виникають майже одразу. І переконати когось покохати тебе неможливо. Ти просто слитимеш маніяком, ось і все. Але якщо займаєшся справами, які тобі цікаві, наприклад, робиш зброю, яка вибухає, або вбиваеш найманців, людей приверне твоя впевненість в собі та твоє мистецтво.

Але від впевненості в собі до нарцисизму всього один крок, розумієш? Немає нічого гірше людини, яка хоче стати знаменитою. Пам'ятаю, коли містер Торрг вперше продав свою зброю тій раді директорів, якийсь час він роздувався від гордості. Фотографував себе, викладав ці зображення в ЕХОнет, тусувався зі всіма знаменитостями, котрі використовували його зброю. Одного разу він прийшов додому в обнімку з двома супермоделями, і я сказала: «Містере Торрг, що ти робиш? Ти забув, хто ти такий». «Ти вже декілька тижнів не робив нову зброю», - сказала я. І це була правда: він більше думав про власну славу, ніж про те, щоб винайти що-небудь чудове.

- ЦЕ БУЛА ЧОРНА СМУГА В МОЄМУ ЖИТТІ.

- На щастя, П'ятірня послухав мене та заходився працювати над тим, що потім стало кербластером. Тобі подобається кербластер? Це моя улюблена зброя. На пару з Вундервафелєм, хоча я знаю, що багато його ненавидять. Але мені, старій, здається, що в бою груба сила - це ще не все. Стиль - це теж важливо, і ніщо не зрівняється з десятками крихітних вибухів в повітрі. Це як салют, тільки смерть у фіналі не настільки сумна та несподівана!

Насправді, це наштовхнуло мене на думку. Раз вже ти тут, я хочу викласти тобі пару ідей. У вільний час я пишу п'єси, і тепер я складаю історію про починаючого турнірного бійця, який намагається знайти кохання на арені. І мені здається, що тут у тебе великий досвід, так що твоя думка для мене просто неоціненна! Ну ось, п'єса називається «Зламані долі та зламані шиї».

Сцена перша.

Із затемнення з'являється арена після бою. Вона всіяна частинами тіл. В центрі арени стоїть одинока войовниця, її закривавлені обладунки блистять у світлі софітів. Вона стоїть, тріумфально здійнявши меча до небес. Валькірія: «Невже жоден воїн не кине мені виклик? Невже мені судилося до кінця своїх днів бути найсильнішою, найхоробрішою та найнепереможнішою войовницею в галактиці? Адже я Валькірія, гроза гладіаторів!» Валькірія іде, хитаючи головою в розпачі. Зліва входить Нодон, прибиральник, настрій у якого кепський, а совість - чорна. Він починає змітати частини тіл в сміттєву корзину. Вона зелена - запам'ятай це, тому що це символічний колір, який ще зіграє свою роль. Але потім Нодона долає меланхолія. Він кидає щітку та падає на коліна, а затим промовляє несамовитий монолог. Нодон: «Кров не змити - ні перш, ні тепер. Я намагаюся забути минуле, але спогади все одно мене тривожать. Невже я все життя проживу під личиною, прибираючи чуже сміття, щоб приховати свою ганьбу та втекти від переслідувачів? Невже я ніколи не вийду на цю славну арену і буду вічно спостерігати за чужими боями, не взявши зброю в руки?»

Затим, гримотячи обладунками, Валькірія виходить на сцену зправа. Валькірія: «Доброго тобі ранку, мерзенний прибиральнику. Я чула шум і прийшла дізнатися, в чому справа». Нодон: «О велика валькіріє, це просто стогнуть душі тих, кого ти сьогодні звільнила від тіл, душі, які виють від болю, летячи вгору, до Валгалли».

Валькірія: «Дурні. Про що їм журитися? Вони більше не страждають, їх стражданням поклав кінець мій меч. Мої ж муки тільки почались - адже на вершині самотньо, а життя без пригод сумне». Нодон: «Якщо б я тільки міг назвати їй своє справжнє ім'я! Бій зі мною вона б нескоро забула!» «Так, мем, нудьга - це справжня трагедія. Нехай одного разу вам зустрінеться гідний суперник». Нодон нахиляється та без зусиль піднімає величезного дворучного меча. Нодон іде за куліси зліва. Валькірія: «Який сильний цей прибиральник! Хто він такий, коли підбирає дворучний меч лише двома пальцями? Що за сила в ньому прихована? Що за таємниці він зберігає? Я докладу всіх зусиль, щоб дізнатися про його минуле - в надії, що коли-небудь ми зійдемося на полі бою».

Кінець першої сцени.

- Кхм.

Сцена друга: в домі губернатора. На столі тисяча чашок чаю та гори печива, і... ой, вибач. Адже я навіть не запитала твою думку про першу сцену. Вона тобі сподобалась?

(Гравець відповідає "Ні")

- Ой. Мабуть, я... Я повинна дещо переписати. Вибач, що відняла у тебе час. А-а-а! Завдання провалено!

(Гравець відповідає "Так")

- А, чудово! Тоді я продовжую. Сцена друга: дружина губернатора входить на сцену зліва. Дружина губернатора: «Я відмовляюсь відповідати на ці безглузді обвинувачення!» Її чоловік дивиться на неї з подивом. Губернатор: «І що це за звинувачення?» Дружина губернатора... Знаєш, що? Здається, я не готова зараз вислуховувати поради відносно п'єси. А ти? Чим ти займаєшся? Розкажи бабці Флексінґтон усе. Впевнена, у тебе були дивовижні пригоди. Містер Торрг розповідав, як Ви разом грали в «Шахти і Шибайголові». Він сказав, що йому в житті не було так весело.

- БАБЦЮ, ПЕРЕСТАНЬ! ТИ МЕНЕ БЕНТЕЖИШ!

- Вибач, солоденький! Але, чесне слово, адже ти та інші шукачі Хранилища - його перші справжні друзі. В школі містер Торрг не міг ні з ким потоваришувати, адже у вісім років у нього з'явилися вуса, у вісім з половиною наросли м'язи, а в дев'ять загинули батьки. Люди його боялися. Але я казала йому, що це на краще - те, що він відрізняється від інших, адже той, хто дружить з тобою через зовнішність, навряд чи стане тобі добрим другом. Але з вами він дуже любить тусуватися. В останній час люди хочуть від Торрга лише одного - щоб він позував перед камерою або що-небудь висаджував. А пограти у що-небудь йому пропонують нечасто.

Ой, до речі про ігри - ти знаеш гру «Старий дім»? Це новий симулятор в ЕХО - там ти оглядаєш стару хижу, в якій жив у дитинстві. Ніякого насильства, просто ходиш по дому, дивишся на коробки з кукурудзяними пластівцями та згадуєш людей, із якими цілувався. Мені так подобається те, в якому напрямку в останні роки розвиваються симулятори ЕХО. А тобі? Тепер в них стільки цікавих зайнять, а не тільки стрільба. І діалоги стали такими лаконічними и осмисленими! Скажімо, знаєш гру «Знак самурая»? Увесь сюжет подається у вигляді хокку. Його що, Зер0 писав? Ха-ха, жартую. Я знаю, що у вас немає часу.

А вчора ввечері я грала в «На мушці» на своєму програвачі ЕХО-симуляторів - ух, це так весело! Це про мужика, який б'є всіх по морді та врізається головою в усі двері. Реально, кращий комедійний симулятор про мочилово. Але я так чекаю гру під назвою «Штурмовий загін роботів-мисливців» - це величезна, що випадково генерується гра про виживання. Там ти кидаеш пляшки в дерева та лякаєш птахів, що сидять на них. В демоверсії я налякала одного птаха до смерті, так що цій грі я даю 10 из 10.

А ти як розважаєшся? Займаєшся спортом? Схоже, тобі подобається екстрим - наприклад, метання хребта або волейбол головою психа. В юності у мене була подружка, чимось схожа на тебе, її звали Неджо, и у неї був талант до метання потрохів. Це стара забавка, ще з мого дитинства. Ідея така: ти зі всих сил б'єш засудженого злочинця, а потім дивишся, чи далеко полетять його потрохи на величезному полі. За відстань і розмір потрохів ти отримуєш очки. Вона перемогла у фіналі чемпіонату, метнувши ліве око за відмітку 300 метрів.

Ходили чутки, що вона приймає ерідій, але мені здається, що їх розпускали заздрісники - декому не подобалось, що вона перемогла минулого чемпіона, Джеффа-Жінконенависника. Людям він чомусь подобався. Слухай, а яка у тебе улюблена їжа? Особисто я люблю гамбургери... Правда, якщо так сказати, люди дивляться на тебе, як на бидло, але, з іншого боку, з гамбургергами стільки можна зробити! Можна замінити котлету, пограти з добавками, змінити гарнір... Не приходилось куштувати гамбургер із овочевими чіпсами?

О Боже, коли я їх скуштувала, то про картоплю-фрі забула десь на рік. А я адже навіть не вегетаріанка, але ці овочеві котлети, котрі роблять на гламурних планетах, такі смачні! Якщо їх правильно приготувати, то вони навіть краще м'яса. Містер Торрг одного разу намагався стати вегетаріанцем, коли побачив пухнастомедведа, якого збила вантажівка. Скільки ти протримався?

- ДВАНАДЦЯТЬ СЕКУНД

- Я навіть не договорила слово «вегетаріанець», а він вже накинувся на шматок в'яленого м'яса скаґа, котрого я тримала в лівій руці. Ледве пальця не позбулася. Правда, він завжди обожнював в'ялене м'ясо и бекон - не знаю, чому. Особисто мені здається, що у них смак блювотини та старих шин, ну та кожному своє. Особисті пристрасті - кумедна штука: люди говорять, що з часом смакові сосочки становляться більш чутливими, але насправді вони стають тільки гірше.

Отже, коли містер Торрг в дитинстві відмовлявся від овочів, то це тому, що відчував, які вони огидні. А коли їх їмо ми, старі, то тільки тому, шо не відчуваємо усіх цих мерзенних вітамінів і іншої нісенітниці. Правда, саме вітаміни дозволили мені стільки протягнути, адже якщо накачати організм B12, то можна потяги головою зупиняти, і навіть синців не буде.

До речі, згадала: потрібно підготувати пігулки на решту тижня - у мене є металевий контейнер, поділений на секції по числу днів. Він мені дуже допомагає, а краї у нього такі гострі, що за необхідності ним можна відбитися від грабіжників. Що ще я повинна зробити на цьому тижні? Можливо, купити на базарі м'яса мурахопавуків.

Але потрібно буде одягнути пальто, адже у відділі мороженого м'яса буває прохолодно. Що ще... А! Мені потрібні цукерки Шварцмана! О Боже, вони такі смачні, такі ніжні та солодкі. Як подумаю про них... Я б прямо зараз одну з'їла. Ти не принесеш мені одну штучку?

(Гравець приходить на місце завдання) - Це Цукерка Шварцмана! Бери її! О, я вже відчуваю її смак!

(Гравець бере цукерку) - О, чудово! Тягни її сюди, а я закінчу розповідь!

- Велике дякую! Я потім її з'їм, сидячи біля каміна та розповідаючи містеру Торргу історії про справи давно минулих днів. Що може бути краще вогню, що реве в каміні! Він такий цілющий, такий заспокійливий. Мабуть, через те наша сім'я так любить вибухи, адже вибух - це фактично великий камін. Кожен вибух нагадує нам про дім. Ой, ось гарний слоган для корпорації «Торрг»! А ти як думаеш, П'ятірне?

- Е-Е.

Не кажи дурниць, це чудовий слоган, і ти прекрасно це знаєш. В юності я заробляла на життя, придумуючи слогани. Це я придумала рекламу для прицілів «Не-Промах» професора Гансайта. Як там він звучав? Ах, так - якщо хочеш стріляти і влучати, приціл Гансайта ти мусиш замовляти! А потім там був звук пострілу, і хтось кричав: «А-а!» Дуже мило. Але... ох, ну я й забалакалася. Я навіть передати не можу, як приємно поговорити з новою людиною, особливо із шукачем Хранилища! А, і ще одне! ...Ні, насправді це почекає. Це просто невелика проблема, пов'язана з Хранилищами та загибеллю Всесвіту. Загалом, тримай!

(дарує гравцю фіолетову ракетницю марки Торрг)

- Я завжди балую друзів - як і свого онука! Насолоджуйся!

Випадкова вікі