FANDOM

Історію Пише Переможець
Written by the Victor.jpg
Локація Перспектива
Видає Інформаційний кіоск
Рівень 23
Нагорода $1219, 493 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Історію Пише Переможець (англ. Written by the Victor) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видається Інформаційним кіоском в локації Перспектива. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Історія - кумедна штука..."

Адміністрація Зали Історії «Гіперіону» видає грошові премії тим, хто висидить до кінця лекції Красунччика Джека, в якій він викладає спотворену версію історії Пандори.

ЦіліРедагувати

  • Розібратися краще: 0/5.
  • Дізнатися про історію Джека.
  • Дізнатися про історію Хранилища.
  • Дізнатися про історію монстрів.
  • Дізнатися про історію ерідію.
  • Дізнатися про ціль «Гіперіону».

ПроходженняРедагувати

Текст записівРедагувати

Ласкаво просимо до Зали Історії «Гіперіону»! Громадяни, які до кінця прослухають нашу історичну лекцію, отримають значну податкову премію!

Спочатку на Пандорі був хаос... А потім був Джек. Коли Джек прибув на Пандору, він знайшов тут світ, повний небезпек і негод. Джек озброївся до зубів якісною зброєю «Гіперіону» - компанії, яку він називав домівкою.

Джек дізнався про легендарне Хранилище, в якому таїлося зло. Він здолав безліч небезпек і досяг Хранилища моторошних чудовиcьк і злісних бандитів.

І п'ять років тому Джек переміг чудовисько в Хранилищі, одержав гору над порочними шукачами скарбів і приніс Пандорі мир. Після цього Красунчик заявив домагання на всю планету, яку він врятував. Тому що з відкриттям Хранилища він відкрив і чудову таємницю, яку тільки він міг передбачити.

Ерідій. Пандора рясніла цим загадковим іншопланетним елементом, і вранці Джек прокинувся міліардером.

Зараз Джек, власник корпорації «Гіперіон», присвячує своє життя пійманню та залученню до суду бандитського непотребу. Тільки одне слово може змалювати те, ким Джек став для Пандори: герой.

Дякуємо за відвідування Залу Історії! Вважайте цю податкову премію, нагородою за Вашу непохитну вірність.

"Ви прослухали наскрізь брехливу "історію Пандори" і за це отримали величезну грошову винагороду."

Випадкова вікі