FANDOM

Текст інтервьюРедагувати

  • Мр. Торрг: Моксі, глядачі говорять, що твій шукач Хранилища боягуз. Що ти на це відповіси?
  • Моксі: Нічого, сонечко. Просто поглянь на мого шукача Хранилища на рингу. Подивись - незламні шибайголові, зустрівшись з ним, починають плакати та благати пощади, та повтори це ще раз. Хочеш знати, хто тут справжній боягуз? Крихітка на ім'я Пістон. Він шахрай і брехун, і йому самий час почати труситися від страху, тому що мій Шукач Хранилища... так, хлопче, за тобою скоро прийдуть.
  • Мр. Торрг: Ти говориш дуже впевнено!
  • Моксі: Не сумнівайтесь, хлопці, - до кінця цього турніру Шукач Хранилища пустить кров Пістону.
  • Мр. Торрг: Шанси не на користь твого Шукача Хранилища, Моксі. Чому ти так впевнена в його перемозі?
  • Моксі: Ти коли-небудь чув про хлопця на ім'я Капітан Флінт?
  • Мр. Торрг: Король Живодерів?
  • Моксі: Так - до зустрічі з Шукачем Хранилища. Сонечко, моєму Шукачу Хранилища вдалося посміятися над Красунчиком Джеком, перемогти Кровомісів, убити Піро Піта та розпатрати більше пандорских чудовиськ, ніж усій решті учасників турніру разом узятим. Якщо у когось і є шанс вижити на цьому турнірі - до біса турнір, взагалі на цій планеті, - так це у Шукача.
  • Мр. Торрг: Моксі, ти нічого не хочеш сказати нашим слухачам?
  • Моксі: Звичайно, хочу. Я хочу дещо сказати решті гладіаторів - учасникам турніру. Всього одне слово. Мото-Мамця, Комар, Пістон! Якщо Ви хочете пережити цей турнір, вислухайте мене дуже уважно.
  • Мр. Торрг: І це слово?..
  • Моксі: ...Біжіть.
  • Мр. Торрг: Отже, Моксі, що ви з Шукачем Хранилища маєте намір зробити, якщо відчините Хранилище?
  • Моксі: Особисто я збираюся повернутися на сцену. Відкрити нову арену, почути, як натовп вигукує моє ім'я... це буде просто чарівно.
  • Мр. Торрг: А Шукач Хранилища?
  • Моксі: Мабуть, знову займеться пошуками здобичі та геноцидом. Ну, повернеться до своїх звичайних занять.
  • Мр. Торрг: Моксі, наші фанати хотіли б дізнатися...
  • Тіна: Моксі! Моксі!!! Я хочу потрапити до шоу.
  • Моксі: Тіно... припини, Тіно.
  • Тіна: Я хочу потрапити до шоу. Я буду зіркою шоу.
  • Мр. Торрг: Моксі, хто це така, чорт забери?
  • Моксі: Це наш тренер. Не турбуйся, вона...
  • Тіна: Це шоу Тіни, в головній ролі я, Крихітка Тіна!!! Сьогодні у нас в гостях Містер Торрг. Містер Торрг трішки розповість нам про себе!!!
  • Мр. Торрг: Гаразд, Тіно. Мені сорок три, я засновник «Корпорації Торрг»...
  • Моксі: Не потурай їй...
  • Тіна: Час нашого шоу підішов до кінця. Я хочу подякувати Містеру Торргу, а також моєму музичному гостю, Кайлу. Всім надобраніч.
  • Моксі: ...Ну так що, ти хочеш задати мені це питання, чи...
  • Мр. Торрг: Тіна сказала «надобраніч», Моксі. Шоу закінчилося.
  • Моксі: Засранка.