FANDOM

ІнтерНаціональний Асасин Клептреп
Claptrap-ninja
Бай-бай, подорожній!
Раса Роботи
Фракція Противники
Статус Живий, можна вбити
Локація Файрстоун
Гра Borderlands
DLC ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція
Озвучка Девід Еддінґс

ІнтерНаціональний Асасин Клептреп (ІНАК, англ. Interplanetary Ninja Assassin Claptrap) - головний антагоніст четвертого доповнення ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція в Borderlands.

ОписРедагувати

ІнтерНаціональний Асасин Клептреп - перепрограмована версія найпершого Клептрепа, якого гравець зустрічає в Файрстоуні. Під час завершення головного сюжетного завдання і вбивства Великої Шупальцевої Чортівні, гравцеві демонструють відео, де супутник посилає сигнал (у вигляді блискавки) Клептрепу, той падає, а потім, постає перед гравцем у вигляді ІНАКа. ІНАК був запрограмований на те, щоб таємно (для самих жертв) знищити шукачів Хранилища. Під час виконання завдання ІНАК зауважує, що його побратими-Клептрепи піддаються масовим гонінням, тортурам, їх вбивають. Саме тоді ІНАК вирішує звільнити роботів від диктатури людини. ІНАК зламує програмне забезпечення Гіперіона і починає збирати армію Клептрепів, щоб почати визвольну "Роболюцію". Після вдалої революції ІНАК спрямовує свої сили на знищення людства.

ПояваРедагувати

ІнтерНаціональний Асасин Клептреп - головний бос доповнення ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція. Поки шукачі Хранилища ведуть на нього полювання, він оживляє трьох босів з попередніх компаній гри і покращує їх за допомогою частин роботів-Клептрепів (боси: Генерал Нокс-Треп, Команданте Стілл-Треп і Доктор Нед-Треп). Після того, як шукачі Хранилища переможуть босів, вони двічі зустрінуться лицем до лиця з ІНАКом, однак перед тим, як перемогти його, їм доведеться знищити Мега ІнтерНаціонального Асасина Клептрепа - величезну машину, що імітує свого творця.

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: ІнтерНаціональний Асасин Клептреп/Цитати

ЦікавеРедагувати

Ймовірно, скорочення INAC є відсиланням до комп'ютера ENIAC, першого електронного комп'ютера широкого призначення.