FANDOM

Іконоборство
Statuesque
Локація Перспектива
Видає Дошка Об'яв Перспективи
Рівень 21
Нагорода 4204 XP, налаштування зовнішнього вигляду
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Іконоборство (англ. Statuesque) - побічне завдання в Borderlands 2, котре активується на Дошці Об'яв в локації Перспектива. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Що за революція без знищення статуй ненависного тирана?"

Клептреп попросив Вас знищити статуї Красунчика Джека в Перспективі. Очевидно, знищення зображень злодія важливіше боротьби з самим злодієм.

ЦіліРедагувати

  • Стріляти в статуї.
  • Знайти Наглядача в зоні висадки.
  • Зламати Наглядача.
  • Супроводити Наглядача.
  • Знищити статуї: 0/4.
  • Не дати рівню стану Наглядача знизитись до 50% (додатково).

ПроходженняРедагувати

Після отримання місії Клептреп говорить іти прямо в місто і знищити всі подоби Красунчика Джека. Маркер місії вкаже на найближчу статую. Після пари пострілів виявиться, що в дійсності статуї куленепроникні, тому потім Клептреп оновить план з новою ціллю: знайти неактивного будівничого.

Будівничого під назвою Наглядач можна знайти у відкритому гаражі в Зоні орбітальної доставки. Активація панелі на боці Наглядача "оживить" його і він відправиться до першої статуї.

Решту місії потрібно провести, супроводжуючи Наглядача через місто і захищаючи його, в той час як він, використовуючи свій лазер, демонтує статуї Джека. В місті є чотири статуї для знищення і кожна статуя буде охоронятися більшою кількістю сил Гіперіону.

Якщо рівень здоров'я Наглядача падає нижче 50%, трансфузійні гранати або навичок Майї Незвичне Лікування можна використати для лікування Наглядача. Якщо рівень здоров'я Наглядача перевищує 50%, то додаткова ціль завдання буде залишатися виконаною, навіть якщо Наглядач отримає додаткового пошкодження в майбутньому.

Як тільки всі чотири статуї будуть зруйновані, Наглядач направиться до західного виходу Перспективи. По закінченню, Клептреп віддасть наказ Наглядачу танцювати, хоча це і призведе до вибуху Наглядача.

"Статуї Красунчика Джека знищені і тепер сторонньому спостерігачу Перспектива уявляється трішки меньш бридкою. Трішки."

ПриміткиРедагувати

НагородаРедагувати

Акстон Ґейдж Кріґ Майя Сальвадор Зер0
Axton-Head-The Hawk Gaige-Head-Sinful Sweetheart Krieg-Head-LONG LIVE THE MEAT Maya 01 A Crying Shame SalvadorTopCard Zer0-Head-3ng13

Випадкова вікі