FANDOM

Є Хто Небудь?
Мест нет.jpg
Локація Три Роги-Долина
Видає ЕХО-пристрій
Рівень 8
Нагорода 791 ХР, $111, налаштування зовнішнього вигляду.
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Є Хто Небудь? (англ. No Vacancy) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає ЕХО-пристрій на дошці об'яв в локації Три Роги-Долина. Виконується там же.

ОписРедагувати

Ви натрапили на закинутий мотель «Щасливий Хряк». Скутер попрохав вас ввімкнути електрику, щоб можна було користуватись торговими автоматами та дошкою об'яв.

ЦіліРедагувати

Головна ціль - Ввімкніть електрику в мотелі «Щасливий Хряк».

  • Відремонтувати насос «Шульга».
  • Знайти паровий клапан.
    • Вистрілити в драбину.
  • Знайти конденсатор.
    • Вбивати скаґів, доки конденсатор не буде знайдено.
  • Знайти редуктор.
    • Відібрати редуктор у рукопика.
  • Замінити клапан.
  • Замінити конденсатор.
  • Замінити редуктор.
  • Ввімкнути паровий насос.

ПроходженняРедагувати

Слідуйте в локацію Три Роги-Долина та знайдіть прикріплений до будівлі аудіощоденник. Він буде відмічений жовтим знаком оклику. Спробуйте ввімкнути насос поряд, обернувши вентиль, але все буде марно. Йдіть до найближчого насосу, вбийте ворогів, застрибніть нагору будиночка, використовуючи контейнер. Вистріліть в драбину, щоб вона опустилася. Підніміться нагору, дочекайтесь, коли опуститься платформа та заберіть частину насосу. Ідіть до другого насосу, який знаходиться поряд з переходом на іншу локацію. Тут потрібно вбити величезного звіра, що вилізе з середини насосу. З нього випаде потрібна Вам частина. Йдіть до третього насосу, розберіться з ворогами та відкрийте кришку, якою закрито запобіжник або щось на кшталт. Пристрою на місці немає. Раптом з'являється зграя скажених мутантів. Перестріляйте їх усіх. З одного з них випаде потрібний пристрій. Поверніться до насосу біля мотелю, встановіть усі три пристрої на потрібні позиції, так, як це було на інших насосах. Далі, оберніть вентиль. Клацніть по аудіощоденнику, де брали завдання, щоб отримати нагороду.

"Дошка об'яв "Щасливого Хряка" зову працює!"

ПриміткиРедагувати

  • В оригиналі перша ціль - "Find steam valve", а остання - "Find gearbox". Це посилання до розробників Gearbox, системи Steam та компанії Valve. Крім того, коли гравець підбирає "Gearbox", Скутер повідомляє, що "у хлопців, які роблять ці штуки, рідкісний талант".

Є Хто Небудь?11:43

Є Хто Небудь?

Випадкова вікі